4 Ιουλίου 2012

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

Το Μεγάλο Έργο έχει σαν σκοπό να μετατρέψει, να μετασχηματίσει την σελήνη σε ήλιο. Η σελήνη είναι η ψυχή. Ο ήλιος είναι ο θυσιαζόμενος αμνός. Όταν ο αμνός εισέρχεται στην ψυχή, Αυτός μετασχηματίζεται σε Αυτήν, και Αυτή μετασχηματίζεται σε Αυτόν. Από αυτήn την θαυμάσια συμβίωση επέρχεται αυτό που ο αγαπημένος μας Ιησούς Χριστός ονόμασε, με τόση επιτυχία, ο Υιός του Ανθρώπου.

Το Μεγάλο Έργο έχει είκοσι δύο θεμελιώδη κλειδιά.

Η σεξουαλική δύναμη έρχεται από τον Τρίτο Λόγο. Ο Τρίτος Λόγος είναι το Άγιο Πνεύμα.

Ο άνθρωπος-ζώο κάνει να ρέει η ενέργεια του Τρίτου Λόγου προς τα κάτω και προς τα έξω. Ο άνθρωπος-άγγελος, μέσω του Μεγάλου Έργου, κάνει να επιστρέφει η ενέργεια του Τρίτου Λόγου προς τα μέσα και προς τα επάνω. Έτσι, ο άνθρωπος-άγγελος γίνεται δημιουργός σε άλλα ανώτερα επίπεδα συνείδησης. Μετά στο διανοητικό και, κατόπιν, στους ανώτερους κόσμους του αγνού Πνεύματος.

Το εργαστήριο του Τρίτου Λόγου είναι τα ίδια τα σεξουαλικά μας όργανα. Η ανερχόμενη ροή της ιερής φωτιάς είναι το αποτέλεσμα της σεξουαλικής μετατροπής. Και αυτή η σεξουαλική μετατροπή έχει είκοσι δύο θεμελιώδη Αρκάνα (=Μυστικά). Ιδού εδώ τα είκοσι δύο μεγάλα Αρκάνα του Ταρότ.

ΑΡΚΑΝΟ 1. Ο Μάγος. Αυτό το Αρκάνο αντιπροσωπεύει τον άνδρα. Είναι η αρσενική αρχή.

ΑΡΚΑΝΟ 2. Η ιέρεια Σύζυγος. Η γυναίκα του Μάγου.

ΑΡΚΑΝΟ 3. Η Ουράνια Μητέρα. Η Αυτοκράτειρα. Η χριστικοποιημένη ψυχή μέσω του Αρκάνο A.Z.F.

ΑΡΚΑΝΟ 4. Ο Σταυρός της Μύησης. Ο σταυρός επίσης αποκαλύπτει τον τετραγωνισμό του κύκλου. Το κλειδί της αέναης κίνησης. Αυτή η αέναη κίνηση είναι δυνατή μόνον μέσω της σεξουαλικής δύναμης του Τρίτου Λόγου. Εάν η ενέργεια του Τρίτου Λόγου θα αφηνόταν να ρέει στο Σύμπαν η αέναη κίνηση θα τελείωνε και θα έφθανε η κοσμική σύγχυση.

Ο Τρίτος Λόγος οργανώνει την θεμελιώδη δίνη ολόκληρου του γεννόμενου Σύμπαντος και την απειροστημόρια δίνη του τελευταίου ατόμου οποιασδήποτε δημιουργίας.

Η εμβολή του κάθετου φαλλού στο εσωτερικό του κόλπου σχηματίζει σταυρό. Ο σταυρός της Μύησης που εμείς πρέπει να ρίξουμε επάνω στους ώμους μας.

ΑΡΚΑΝΟ 5. Ο Ιεροφάντης. Η Αυστηρότητα. Ο Νόμος. Αυτό το Αρκάνο αντιπροσωπεύει το Κάρμα του μυημένου. Πρέπει να ξέρουμε ότι το Κάρμα, σε τελευταία σύνθεση, χρησιμεύει για να βιώνεται με σάρκα και οστά όλο το δράμα του Πάθους του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.

Μπορούμε να πληρώνουμε τα χρέη μας, δουλεύοντας στο Μεγάλο Έργο του Πατέρα.

ΑΡΚΑΝΟ 6. Ο Ερωτευμένος. Ο άνθρωπος, ανάμεσα στο ελάττωμα και στην αρετή. Αυτό το Αρκάνο εκφράζεται δια της σφραγίδος του Σολομώντος. Οι έξι αιχμές του αστεριού του Σολομώντα, είναι αρσενικές, και οι έξι εσοχές που υπάρχουν μεταξύ αιχμής και αιχμής, είναι θηλυκές.

Συνολικά, αυτό το αστέρι έχει δώδεκα ακτίνες, έξι αρσενικές και έξι θηλυκές. Μέσω του Μεγάλου Έργου, αυτές οι δώδεκα ακτίνες αποκρυσταλλώνονται στους δώδεκα ζωδιακούς αστερισμούς. Στην σφραγίδα του Σολομώντα κρύπτεται η σεξουαλική γέννηση του Ζωδιακού. Στην σφραγίδα του Σολομώντα συναντάται η εσώτερη υπάρχουσα σχέση μεταξύ Ζωδιακού και αόρατου κεντρικού Ήλιου. Η σφραγίδα του Σολομώντα είναι, πράγματι, το αυθεντικό αστέρι των Χριστουγέννων. Τα δύο του τρίγωνα, που ενώνει και χωρίζει η Αγάπη, είναι οι σαΐτες με τις οποίες υφαίνεται και ξε-υφαίνεται ο αργαλειός του θεού. Κάθε φορά που ο μυημένος δέχεται μία νέα μύηση ή έναν νέο βαθμό συνείδησης απαστράπτει, τότε, το λαμπερό αστέρι. Στην σφραγίδα του Σολομώντα βρίσκεται η ανώτατη επιβεβαίωση και η ανώτατη άρνηση. Η τρομερή μάχη μεταξύ του θεού και του Διαβόλου!

ΑΡΚΑΝΟ 7. Το Πολεμικό Άρμα. Πρέπει να εργαζόμαστε με το Αρκάνο A.Z.F. για να αποκτήσουμε το σπαθί. Η μάχη είναι τρομερή. Ο πολεμιστής μπορεί να ελευθερώνεται από τα τέσσερα σώματα αμαρτίας μόνον μέσω του Αρκάνο A.Z.F.

ΑΡΚΑΝΟ 8. Το Αρκάνο του Ιώβ. Δοκιμασίες και πόνος. Οι δοκιμασίες της μύησης είναι πολύ τρομερές! Χρειάζεται μεγάλη υπομονή για να μην πέσουμε στην άβυσσο. Δοκιμαζόμαστε πολλές φορές!

ΑΡΚΑΝΟ 9. Ο Ερημίτης. Αυτό το Αρκάνο είναι η ενάτη σφαίρα: το σεξ. Και η κάθοδος στην ενάτη σφαίρα ήταν, στους αρχαίους ναούς, η μεγαλύτερη δοκιμασία για το ανώτατο αξίωμα του Ιεροφάντη. Ο Ερμής, ο Βούδας, ο Ιησούς Χριστός, ο Ζωροάστρης, ο Δάντης κλπ και πολλοί άλλοι μεγάλοι Μυημένοι, έπρεπε να κατέβουν στην ενάτη σφαίρα, για να εργαστούν με την φωτιά και το νερό, καταγωγή κόσμων, ζώων, ανθρώπων και θεών. Κάθε αυθεντική λευκή Μύηση αρχίζει από εκεί... Στο ένατο στρώμα της Γης, συναντάμε το σημείο του απείρου. Αυτό το σημείο, έχει το σχήμα ενός 8 (οκτώ). Σε αυτό το σημείο βρίσκεται συμβολισμένος ο νους και το σεξ του Τζίνι της Γης. Η μάχη είναι τρομερή. Νους εναντίον σεξ, σεξ εναντίον νου, και αυτό που είναι πιο τρομερό, καρδιά εναντίον καρδιάς!

ΑΡΚΑΝΟ 1Ο. Ο Τροχός της Τύχης. Αυτός είναι ο τροχός του Σαμσάρα. Η επανενσάρκωση! Οι αδιάκοπες μετατροπές της σεξουαλικής δύναμης, παράγουν τον ήχο Αναχάτα. Με αυτόν τον ήχο μπορούμε να εξέλθουμε με αστρικό σώμα. Όταν θελήσουμε να ακούσουμε τον μυστικό ήχο, θα προφέρουμε πρώτα το μάντραμ ΛΑ εναλλάσσοντας το με το μάντραμ ΡΑ. Αυτό, διανοητικά. Όταν ο ήχος είναι έντονος, μπορούμε ήρεμα να εξέλθουμε με το αστρικό μας σώμα. Και με το Αρκάνο A.Z.F. απελευθερωνόμαστε από την εξέλιξη. Για τον άνθρωπο που έχει Χριστικοποιηθεί απόλυτα η εξέλιξη σταματά.

ΑΡΚΑΝΟ 11. Ο δαμασμένος Λέων. Στους αρχαίους καιρούς, οι θεϊκοί Βασιλείς καθόντουσαν σε θρόνους που τα αναπαυτικά τους μπράτσα ήταν από συμπαγή χρυσό. Ο Ώρους καθόταν σε έναν παρόμοιο θρόνο. Ο Χρυσός, ο Ώρους ο πόσιμος Χρυσός, είναι η ιερή φωτιά του Τρίτου Λόγου, που συμβολίζεται με το δαμασμένο λιοντάρι, με τα χρυσά λιοντάρια των θεϊκών Βασιλέων. Ο άνδρας είναι μία μονάδα. Η γυναίκα είναι άλλη. Αυτό είναι το νούμερο έντεκα του Ταρότ. Μόνον δια της γυναίκας, δουλεύοντας στο Μεγάλο Έργο, μπορούμε να ενσαρκώσουμε το Χρυσό Παιδί, τον Ώρους, τον Λόγο, την μεγάλη Λέξη! Έτσι λοιπόν, ο αριθμός έντεκα είναι ο πιο πολλαπλός αριθμός.

ΑΡΚΑΝΟ 12. Ο Απεσταλμένος. Σε αυτό το φύλλο του Ταρότ βλέπουμε έναν άνθρωπο κρεμασμένο από το ένα πόδι. Οι κνήμες διασταυρώνονται μεταξύ τους σχηματίζοντας έναν σταυρό. Τα χέρια του, δεμένα στην πλάτη, σχηματίζουν με το κεφάλι ένα τρίγωνο. Να, που ενώνεται ο σταυρός-άνθρωπος με το τρίγωνο-πνεύμα. Μόνον μέσω του πόσιμου χρυσού, μπορούμε να επιτύχουμε την ένωση του σταυρού με το τρίγωνο. Πρέπει να δουλεύουμε με το ζωντανό θειάφι, με την ζώσα φωτιά. Η οντότητα του σπέρματος είναι ο υδράργυρος της μυστικής Φιλοσοφίας. Στο εσωτερικό της οντότητας του σπέρματος βρίσκουμε τον πόσιμο χρυσό: την ζώσα φωτιά. Πρέπει να γονιμοποιήσουμε τον υδράργυρο της μυστικής Φιλοσοφίας, ώστε ο υδράργυρος να μετατρέπεται στον Δάσκαλο και στην αναγέννηση του αλατιού.

Το ζωντανό θειάφι, η φωτιά, γονιμοποιεί τον υδράργυρο και ο γονιμοποιημένος υδράργυρος, αναγεννά τον άνθρωπο, το αλάτι της γης.

ΑΡΚΑΝΟ 13. Ο θάνατος. Υπάρχουν διάφορα είδη θανάτου: ο θάνατος του βέβηλου ανθρώπου, κοινός και κανονικός, ο θάνατος των μυημένων και ο θάνατος όλων αυτών που έχουν λάβει το Ελιξίριο της Μακροζωίας.

Τον βέβηλο θάνατο, ήδη τον γνωρίζουμε. Πολλοί συγγραφείς: ροδόσταυροι, θεόσοφοι, κλπ, έχουν γράψει ήδη πάνω σε αυτό το υλικό. Ο θάνατος του μυημένου, είναι πιο βαθύς! Πρέπει να κατέβει κανείς στο αναμμένο σιδηρουργείο του Ηφαίστου (το σεξ), για να κόψει το κεφάλι της Μέδουσας με το φλογερό σπαθί του Περσέα!

Η Μέδουσα είναι το Εγώ, το «εγώ ο εαυτός μου». Αυτό το εγώ είναι τριαδικό. Αυτό το εγώ αποτελείται από τα άτομα του μυστικού Εχθρού. Αυτή η τριαδική πανούργος οντότητα, ελέγχει τα οχήματα, αστρικό, διανοητικό και αιτιατό. Αυτοί είναι οι τρεις προδότες του Χιράμ Αμπίφ, όντας αυτός ο τελευταίος, ο πολυσέβαστος και αξιοσέβαστος Χιράμ, ο εσώτερος θεός κάθε ανθρώπου. Πρέπει να αποκεφαλίσουμε και να διαλύσουμε τους τρείς προδότες. Οφείλουμε να ζήσουμε όλους τους μύθους του Χιράμ Αμπίφ μέσα στους εσωτερικούς κόσμους. Μόνον όταν πεθάνει το Εγώ βασιλεύει στο εσωτερικό μας ο Υιός του Ανθρώπου... Στο σιδηρουργείο του Ηφαίστου κατεβαίνει ο Άρης για να κραδαίνει τα όπλα του και να κατακτά την καρδιά της Αφροδίτης... Την αφροδιτιανή Μύηση... Την ενσάρκωση της Λέξης... Την ενσάρκωση του Βασιλιά Ήλιου, του Ηλιακού Ανθρώπου, μέσα σε εμάς τους ίδιους... Το αστέρι σταυρωμένο, το αστέρι σταυρωμένο στον σταυρό, αντιπροσωπεύει τον ενσαρκωμένο Ηλιακό Άνθρωπο (..)

Στο σιδηρουργείο του Ηφαίστου, κατεβαίνει ο Ερμής για να καθαρίσει τους στάβλους του Αυγεία (τους στάβλους της ψυχής), με την ιερή φωτιά. Στο σιδηρουργείο του Ηφαίστου, κατεβαίνει ο Περσέας για να κόψει το κεφάλι της Μέδουσας (το εγώ) με το φλογερό σπαθί...

Αυτός είναι ο μυητικός θάνατος!

Υπάρχει και άλλος θάνατος. Αυτό το τρίτο είδος θανάτου, είναι για τους Νιρμανακάγιας, που ήδη έλαβαν το Ελιξίριο της Μακροζωίας. Σε αυτήν την περίπτωση, οι άγγελοι του θανάτου δεν σπάζουν το «ασημένιο κορδόνι».

Την τρίτη ημέρα, ο Ιησούς ήλθε με αστρικό σώμα μπρος στο άγιο μνήμα. Τότε, επικάλεσε το σώμα του, το οποίο κειτόταν μέσα στο μνήμα. Τον συνόδευαν οι άγιες γυναίκες, οι άγγελοι του θανάτου, οι Κύριοι της Κίνησης, οι Κύριοι της ζωής, κλπ. Και αυτό το σώμα ήταν φροντισμένο από τις άγιες γυναίκες, με φάρμακα και αρωματικά αποστάγματα. Αυτές, ήλθαν με αστρικό σώμα. Υπακούοντας σε ανώτατες διαταγές, το σώμα καταδύθηκε μέσα στο αστρικό επίπεδο. Ο τάφος έμεινε άδειος!... Μετά από όλο αυτό, το σώμα εισχώρησε εις το εσωτερικό του Δασκάλου, από την κορώνα (του αστρικού κεφαλιού) δηλαδή από τον αδένα της Επίφυσης. Και έτσι ήταν πως ο Δάσκαλος παρέμεινε στο σώμα του. Κατόπιν, εμφανίσθηκε στους μαθητές της Εμαούς. Τους απέδειξε την ανάσταση του δειπνώντας με αυτούς.

Εμφανίσθηκε επίσης στους έντεκα, και ο Θωμάς, ο άπιστος, μπόρεσε να εισαγάγει το δάκτυλο του μέσω των πληγών του Κυρίου. Στις ημέρες μας, ο Δάσκαλος ζει στην μυστική χώρα, στην ανατολική Σαμπάλλα. Αυτή η χώρα βρίσκεται σε κατάσταση Χίνας. Εκεί ζει ο Δάσκαλος με το αναστημένο φυσικό του σώμα... Από αυτό το είδος ανάστασης, περνούν όλοι Εκείνοι, οι Νιρμανακάγιας που ήδη έλαβαν το Ελιξίριο της Μακροζωίας. Πολλοί είναι οι Δάσκαλοι γιοί της ανάστασης. Ο Παράκελσος διέφυγε από τον τάφο του... και ζει στην Βοημία. Ο Ζανόνι έζησε κατά την διάρκεια χιλιάδων ετών, με το ίδιο του το φυσικό σώμα... Διέπραξε το λάθος να ερωτευθεί μία γυναίκα της Νάπολης... και γι αυτό έπεσε! Έχασε το φυσικό του σώμα στην γκιλοτίνα, κατά την διάρκεια της Γαλλικής Επανάστασης. Ένας φίλος μας, ένας τάταρος Δάσκαλος, του οποίου το σώμα χρονολογείται από κάποιες χιλιάδες χρόνια, μας λέει το ακόλουθο: «Αληθινός Δάσκαλος είναι μοναδικά εκείνος που πλέον έφαγε χώμα! Ένας προτού να φάει χώμα πιστεύει ότι γνωρίζει πολλά και αισθάνεται πολύ δυνατός. Αλλά, πραγματικά, είναι μόνον ένας φτωχός ηλίθιος»!

ΑΡΚΑΝΟ 14. Η Εγκράτεια. Εδώ βλέπουμε μία γυναίκα να αναμιγνύει τα δύο αποστάγματα, με τα οποία επεξεργάζεται, το Ελιξίριο της Μακροζωίας. Αυτά τα δύο αποστάγματα είναι: το κόκκινο ελιξίριο και το λευκό ελιξίριο. Οι σεξουαλικές αρχές του άνδρα και της γυναίκας. Το Αρκάνο 14 μας διδάσκει να χειριζόμαστε τις καταστάσεις Χίνας. Ένα σώμα σε κατάσταση Χίνας μπορεί να υιοθετήσει οποιοδήποτε σχήμα. Σε αυτήν την περίπτωση, ενεργεί μέσα στους εσωτερικούς κόσμους χωρίς να χάνει τα φυσιολογικά του χαρακτηριστικά.... Πρέπει να εξαγνίσουμε την σεξουαλική μας ενέργεια στην καρδιά! Η μετάληψη του ψωμιού και του κρασιού έχει την δύναμη να εξυψώνει την σεξουαλική ενέργεια έως την καρδιά. Μπορούμε να βάζουμε λίγο ψωμί μαζί με μία κούπα κρασί στο κρεβάτι μας και, μετά από την εργασία με το Αρκάνο A.Z.F., να προσευχόμαστε και να ευλογούμε το ψωμί και το κρασί. Μετά, τρώμε το ψωμί και πίνουμε το κρασί. Το Αρκάνο 14 μετατρέπει το ψωμί και το κρασί στο αίμα του Χριστού. Με το Αρκάνο 14, το ψωμί και το κρασί φορτίζονται με τα χριστικά άτομα που κατέρχονται από τον κεντρικό Ήλιο.

ΑΡΚΑΝΟ 15. Ο Τύφων Μπαφομέτ. Στην πόρτα της Εδέμ υπάρχει ένας τρομερός φύλακας. Η Σφίγγα του Μωυσή! Η ασσυριακή Σφίγγα με το κεφάλι από ταύρο, που έχει στο χέρι της το φλογερό σπαθί, για να κάνει να οπισθοχωρήσουν αυτοί που δεν είναι προετοιμασμένοι. Αυτό είναι το Αρκάνο 15 του Ταρότ. Αυτό είναι το ίδιο το εγώ του κάθε ανθρώπου! Πράγματι, αυτό είναι το ψυχολογικό Εγώ του κάθε ανθρώπου, το εσωτερικό ζώο που μας φράζει την δίοδο προς την Εδέμ. Η Εδέμ είναι το ίδιο το σεξ, και το ζώο βρίσκεται στην πόρτα του σεξ για να μας προτρέπει στην εκσπερμάτωση του σπερματικού υγρού ή για να μας παρεκκλίνει από αυτή την πόρτα κάνοντας μας να βλέπουμε σχολές, θεωρίες, αιρέσεις, κλπ, κλπ.

ΑΡΚΑΝΟ 16. Ο κεραυνοβολημένος Πύργος. Όταν πέφτει η ακτίνα της Δικαιοσύνης πάνω στον πύργο της Βαβέλ, πεθαίνει το Εγώ. Ο θάνατος του Εγώ είναι τρομερά οδυνηρός! Το Εγώ δεν θέλει να πεθάνει, αλλά η ακτίνα της θεϊκής Δικαιοσύνης πέφτει πάνω σε αυτό... και το κεραυνοβολεί !

ΑΡΚΑΝΟ 17. Το Αστέρι της Ελπίδας. Σε αυτήν την κάρτα του Ταρότ, φαίνεται μία γυμνή νεαρή, με δύο αμφορείς από τους οποίους εξέρχονται φωτιά και νερό. Στον ουρανό αστράπτει το οκτάκτινο αστέρι, το αστέρι της Αφροδίτης, το άστρο του πρωινού. Πρέπει να εργαζόμαστε με την φωτιά και το νερό, για να λάβουμε την Μύηση της Αφροδίτης. Το αστέρι σταυρωμένο στον σταυρό, είναι ο Χριστός των Αβράξας, ο Υιός του Ανθρώπου, ο ενσαρκωμένος Λόγος.

ΑΡΚΑΝΟ 18. Λυκόφως της Σελήνης. Το Αρκάνο 9 είναι η Μύηση. Το Αρκάνο 18, δύο φορές εννέα. Είναι οι κίνδυνοι της Μύησης, οι κρυμμένοι και μυστικοί εχθροί που σκοπεύουν να βλάψουν την Μύηση: Η Μαύρη Στοά, η άβυσσος οι πειρασμοί, τα δαιμόνια... που δεν θέλουν να τους διαφύγει από τα νύχια τους ο μυημένος. Αυτό είναι το μονοπάτι της κόψης του ξυραφιού. Αυτό είναι το μονοπάτι που είναι γεμάτο από κινδύνους μέσα και έξω, όπως είπε ο αξιοσέβαστος Δάσκαλος Σιβανάντα.

ΑΡΚΑΝΟ 19. Η δημιουργική Φωτιά. Αυτή είναι το Μεγάλο Έργο (MAGNUS OPUS). Για να πραγματοποιήσουμε την εργασία του Μεγάλου Έργου, πρέπει να εργαστούμε με την Φιλοσοφική Πέτρα. Οι αρχαίοι λάτρευαν τον ήλιο κάτω από την συμβολική μορφή μιας μαύρης πέτρας. Αυτή η μαύρη πέτρα είναι η Ηλιογάβαλος πέτρα. Αυτή είναι η πέτρα την οποία πρέπει να τοποθετήσουμε για την θεμελίωση του Ναού. Αυτή η πέτρα είναι το σεξ! Εκείνοι που οικοδομούν πάνω στην ζωντανή πέτρα, θα ενσαρκώσουν τον Λόγο. Εκείνοι που οικοδομούν πάνω στην άμμο, θα αποτύχουν και οι οικοδομές τους θα κυλίσουν στην άβυσσο. Η άμμος είναι η θεωρίες, οι νεκρές θρησκείες, κλπ.

ΑΡΚΑΝΟ 2Ο. Η Ανάσταση των νεκρών. Πραγματικά, η ανάσταση της ψυχής είναι δυνατή μόνον μέσω της κοσμικής Μύησης. Τα ανθρώπινα όντα είναι νεκρά και μπορούν να αναστηθούν μόνον μέσω της Μύησης.

ΑΡΚΑΝΟ 21. Ο Τρελός. Η παραφροσύνη. Ο άνθρωπος είναι ένα πεντάκτινο αστέρι. Εάν εκτείνουμε τα μπράτσα και τις κνήμες δεξιά και αριστερά, έχουμε το πεντάγραμμα. Ο νους πρέπει να ελέγχει το σεξ. Όταν ο νους χάνει τον έλεγχο πάνω στο σεξ, όταν το σεξ φθάνει να κυριαρχεί τον νου, τότε το πεντάκτινο αστέρι... πηγαίνει με το κεφάλι στην άβυσσο! Αυτό είναι το ανεστραμμένο πεντάγωνο: το σύμβολο της Μαύρης Μαγείας.

ΑΡΚΑΝΟ 22. Το Στέμμα της ζωής. Εάν αθροίσουμε αυτό το Αρκάνο στον εαυτό του, έχουμε το ακόλουθο αποτέλεσμα: 2+2=4: άνδρας και γυναίκα, φωτιά και νερό. ΙΟΝΤ-ΧΕ, ΒΑΟΥ-ΧΕ. Άνδρας-γυναίκα, φαλλός-μήτρα. Ιδού εδώ το άγιο και μυστηριώδες πενταγράμματο. Στο Αρκάνο 22 φαίνεται ένα στέμμα που στηρίζεται από τα τέσσερα ιερά ζώα. Πάνω σε αυτό το στέμμα χορεύει μία γυμνή κοπέλα, έχοντας σε κάθε χέρι ένα «μαγικό ραβδάκι». Αυτή η κοπέλα είναι η Αλήθεια. Τα δύο ραβδιά αναλογούν στον άνδρα και στην γυναίκα. Στον ναό του Σολομώντα, το Αρκάνο 22 αντιπροσωπευόταν από την Κιβωτό της Διαθήκης, της στηριγμένης σε ένα στέμμα. Στις τέσσερες γωνίες της Κιβωτού, ξεχώριζαν τα τέσσερα ζώα της σεξουαλικής αλχημείας. Οι σφίγγες του Ιεζεκιήλ είχαν επίσης τέσσερεις όψεις, σαν την αιγυπτιακή Σφίγγα. Η φωτιά αντιπροσωπεύεται από το λιοντάρι. Αυτός είναι ο πόσιμος Χρυσός. Ο υδράργυρος της μυστικής Φιλοσοφίας, αντιπροσωπεύεται από τον ιπτάμενο αετό. Το αλάτι αντιπροσωπεύεται από τα πόδια του ταύρου της Σφίγγας. Το νερό, αντιπροσωπεύεται από το ανθρώπινο κεφάλι της Σφίγγας.

Το θεμελιώδες κλειδί είναι το Αρκάνο A.Z.F. Το σημαντικό είναι να αποφεύγουμε τον οργασμό και την εκσπερμάτωση του σεξουαλικού υγρού. Αυτό είναι το θεμελιώδες κλειδί της Μύησης. Αυτό είναι το Αρκάνο A.Z.F.

Είθε, ο Πατέρας που βρίσκεται στο κρυφό, και η ευλογημένη και λατρεμένη Μητέρα μας Κουνταλίνη να μας ευλογούν.

Ειρήνη Απεριόριστη ( ειρήνη υμίν).

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

Η ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΗ

Η Κουνταλίνη είναι η αρχέγονη ενέργεια εγκλεισμένη στην εκκλησία της Εφέσου. Αυτή η Εκκλησία της Αποκάλυψης είναι ένα μαγνητικό κέντρο που κείται δυο δάκτυλα πάνω από τον πρωκτό και δυο δάκτυλα κάτω από τα γεννητικά όργανα.

Η Κουνταλίνη είναι το πύρινο φίδι των μαγικών μας δυνάμεων. Το ιερό φίδι κοιμάται μέσα στην εκκλησία του, τυλιγμένο τρεις και μισή φορές. Η Κουνταλίνη είναι η φωτιά της Πεντηκοστής. Η Κουνταλίνη είναι η θεϊκή Μητέρα.

Το αγιαστήριο της θεϊκής Μητέρας είναι η καρδιά.

Η Κουνταλίνη ξεδιπλώνεται, εξελίσσεται και προοδεύει, μέσα στην αύρα του Μαχατσοάν (την κοσμική Μητέρα, το Άγιο Πνεύμα, τον Τρίτο Λόγο).

Οι φωτιές του νωτιαίου μυελού είναι ιεχωβιστικές. Οι φωτιές της καρδιάς είναι χριστικές. Στο μέτωπο σπινθηροβολούν τρομερά οι θεϊκές ακτίνες του Πατέρα.

Οι φωτιές της καρδιάς ελέγχουν την άνοδο του ιερού φιδιού μέσω του μυελικού καναλιού. Η Κουνταλίνη ξεδιπλώνεται, εξελίσσεται και προοδεύει σύμφωνα με τις αξίες της καρδιάς.

Η Κουνταλίνη πρέπειι να ανέβει μέχρι τον εγκέφαλο και μετά πρέπει να φθάσει μέχρι το ιερό αγιαστήριο της καρδιάς.

Η Κουνταλίνη κατοικεί στα ηλεκτρόνια. Οι σοφοί διαλογίζονται στην Κουνταλίνη, οι ευσεβείς την λατρεύουν, στις εστίες με τελειότητα της αποδίδεται λατρεία.

Όταν τα ηλιακά και σεληνιακά άτομα κάνουν επαφή, πίνουμε το νέκταρ της αθανασίας γιατί ξυπνάει η Κουνταλίνη. Τα ηλιακά και τα σεληνιακά άτομα κάνουν επαφή στο τριβένι, κοντά στον κόκκυγα. Τότε ξυπνά δια επαγωγής η Κουνταλίνη.

Η Κουνταλίνη αφυπνίζεται με το Αρκάνο A.Z.F., με την συγκέντρωση και τον διαλογισμό, με την πολύ βαθειά ευσέβεια, με την θέληση και την αντίληψη και με τα ιερά μάντραμς.

Επίσης η Κουνταλίνη μπορεί να αφυπνιστεί μέσω εργασίας και χάριτος κάποιου Δασκάλου των μεγάλων μυστηρίων της Λευκής Αδελφότητας ή διότι η θεϊκή Μητέρα έτσι το θέλει.

Όταν ο γιόγκι διασκορπίζει το σπέρμα, η Κουνταλίνη δεν μπορεί να αφυπνιστεί. Η άνοδος της Κουνταλίνης μέσω του μυελικού καναλιού είναι πολύ αργή και δύσκολη. Το πέρασμα του πύρινου φιδιού από τον έναν σπόνδυλο στον άλλον σημαίνει τρομερές δοκιμασίες, τρομακτικές θυσίες και υπέρτατους εξαγνισμούς. Όχι μόνον πρέπει να φονεύουμε την επιθυμία, αλλά μέχρι και την ίδια την σκιά της επιθυμίας. Το έμβλημα μας είναι ΘΕΛΗΣΗ.

Όταν η Κουνταλίνη φθάνει μέχρι τον αδένα της επίφυσης, που βρίσκεται στο ανώτερο μέρος του κεφαλιού, επιτυγχάνουμε την τέλεια έκσταση.

Οφείλουμε να γνωστοποιήσουμε ότι αν και η Κουνταλίνη έχει σχήμα φιδιού, μπορεί να εμφανίζεται εμπρός στον ευσεβή με την μορφή της θεϊκής Μητέρας, της Ίσιδας, της Ρέας, Κυβέλης, Μαρίας, κλπ, κλπ.

Όταν η Κουνταλίνη ξυπνά, ο ευσεβής βλέπει θαυμάσια οράματα και ακούει πολυάριθμους ήχους. Όταν η Κουνταλίνη ξυπνά, αναπτύσσονται όλες οι δυνάμεις της ψυχής. Όταν η Κουνταλίνη ξυπνά, ο σπουδαστής βλέπει ένα φως πολύ αστραφτερό παρόμοιο με δέκα χιλιάδες ήλιους μαζί, που απαστράπτουν όλοι μαζί από χαρά μέσα στην εκκλησία της Εφέσου.

Εάν ο ευσεβής διασκορπίζει το σπέρμα, αφού είχε πραγματοποιήσει την άνοδο της Κουνταλίνης μέσω του μυελικού καναλιού, η Κουνταλίνη κατεβαίνει έναν ή περισσότερους σπονδύλους ανάλογα με το μέγεθος του ελαττώματος. Κανείς πόρνος δεν θα μπορούσε να φθάσει στην κοσμική πραγμάτωση. Το νερό είναι η κατοικία της φωτιάς. Εάν διασκορπίζουμε το νερό, χάνουμε την φωτιά.

Η αγνότητα είναι το θεμέλιο του Μεγάλου Έργου. Όλη η δύναμη της Κουνταλίνης συναντάται στο σπέρμα.

Όποιος θα επιτύχει να φθάνει αυτή η ενέργεια της Κουνταλίνης μέχρι τον αδένα της επίφυσης, επιτυγχάνει, πράγματι, την ανώτερη συνείδηση, την κατάσταση του Νίρβι Κάλπα Σαμαδί.

Αυτός που φθάνει σε αυτά τα ύψη είναι ένας φωτισμένος, ένας θεός.

Η Κουνταλίνη κείται στην τριγωνική κοιλότητα γνωστή σαν ουράνιο τρίγωνο μέσα στην Εκκλησία της Εφέσου.

Ο θαυμάσιος ναός της Εφέσου είναι ένας αστραφτερός λωτός. Αυτός ο λωτός έχει τέσσερα πέταλα. Η Εκκλησία της Εφέσου έχει την φωτεινότητα δέκα εκατομμυρίων ήλιων. Η στοιχειώδης γη των σοφών αντιστοιχεί σε αυτό το λουλούδι του λωτού. Όταν το ιερό φίδι ανοίγει την Εκκλησία της Εφέσου, μας απονέμει δυνάμεις πάνω στα στοιχειώδη πλάσματα που ζούνε στα σπλάχνα της γης. Τότε μπορούμε να ενεργούμε πάνω στους σεισμούς.

Όταν το φίδι φθάσει στο ύψος του προστάτη, ανοίγεται η Εκκλησία της Σμύρνης. Αυτό το τσάρκα έχει έξι πέταλα. Το προστατικό τσάκρα μας απονέμει την δύναμη να δημιουργούμε. Θα ήταν αδύνατη κάθε δημιουργία χωρίς το προστατικό τσάκρα. Ο αθάνατος Μπαμπάχι, ο Χριστός γιόγκι της Ινδίας, του οποίου το σώμα χρονολογείται από πολλά εκατομμύρια χρόνια, που χάνονται στην νύχτα των αιώνων, είναι ο ανώτατος διευθύνων του προστατικού τσάκρα.

Ο Μπαμπάχι χειρίζεται όλη την ζωή και έχει την δύναμη να δημιουργεί και να ξαναδημιουργεί εκ νέου. Το στοιχειώδες νερό των σοφών (η οντότητα του σπέρματος) είναι το στοιχείο αυτού του τσάκρα.

Όποιος ανοίξει την Εκκλησία της Σμύρνης, έχει εξουσία πάνω στα νερά και στις φουρτούνες.

Η άνοδος της Κουνταλίνης στην περιοχή του ομφαλού, μας απονέμει την δύναμη να ενεργούμε πάνω στην φωτιά των ηφαιστείων. Το τσάκρα της περιοχής του ομφαλού είναι η Εκκλησία της Περγάμου. Αυτό το τσάκρα έχει δέκα πέταλα. Η στοιχειώδης φωτιά των σοφών είναι το στοιχείο αυτού του τσάκρα.

Όταν η Κουνταλίνη φθάνει στο ύψος της καρδιάς, ανοίγεται η Εκκλησία της Θειάτυρας και μας απονέμει την δύναμη να ενεργούμε πάνω στους τέσσερεις ανέμους.

Ο λωτός της καρδιάς έχει δώδεκα πέταλα και το στοιχείο του είναι ο στοιχειώδης αέρας των σοφών. Όποιος θα ήθελε να μάθει να εισχωρεί με το φυσικό του σώμα μέσα στους υπεραισθητούς κόσμους, πρέπει να αφυπνίσει το τσάκρα της καρδιάς. Αυτό είναι εκείνο, που είναι γνωστό σαν επιστήμη Χίνας. Το ανθρώπινο σώμα μπορεί να εξέρχεται από το φυσικό επίπεδο και να εισέρχεται στους υπεραισθητούς κόσμους.

Όταν το ιερό φίδι φθάνει στο ύψος της καρδιάς, ανοίγεται η Εκκλησία της Θειάτυρας και μας κάνει διαισθητικούς.

Η άνοδος της Κουνταλίνης στην περιοχή του λάρυγγα μας απονέμει την δύναμη να ακούμε τις φωνές των όντων που ζουν στους υπεραισθητικούς κόσμους. Αυτό το τσάκρα συνδέεται με τον αγνό Ακάσα. Ακάσα είναι ο πράκτορας του ήχου. Το λαρυγγικό τσάκρα είναι η Εκκλησία των Σάρδεων. Όταν φθάνουμε σε αυτά τα ύψη, η Κουνταλίνη ανθίζει στα γόνιμα χείλη γενόμενη λόγος. Το λαρυγγικό τσάκρα έχει δεκάξι πέταλα.

Όταν η Κουνταλίνη φθάνει στο ύψος του μεσόφρυδου ανοίγεται η Εκκλησία της Φιλαδέλφειας. Αυτό είναι το Μάτι της Σοφίας. Σε αυτό το μαγνητικό κέντρο κατοικεί ο Πατέρας. Το τσάκρα του μεσόφρυδου έχει δύο πέταλα και είναι ο θρόνος του νου. Όταν ο νους-ύλη μετατρέπεται σε νου-Χριστό, λαμβάνουμε το πανωφόρι των Βούδα και το Μάτι του Σίβα. Όποιος ανοίγει το μετωπικό τσάκρα γίνεται διορατικός.

Όταν η Κουνταλίνη φθάνει στον αδένα της Επίφυσης, ανοίγεται η Εκκλησία της Λαοδίκιας. Αυτό το τσάκρα έχει χίλια αστραφτερά πέταλα. Αυτό είναι το στέμμα που αστράφτει σαν φωτοστέφανο φωτός στο κεφάλι των αγίων. Στον αδένα της Επίφυσης υπάρχει το άτομο του Αγίου Πνεύματος. Τότε λαμβάνουμε το λευκό περιστέρι του Αγίου Πνεύματος και γεμίζουμε με φώτιση, σοφία και παντογνωσία.

Στην Εκκλησία της Εφέσου κατακτούμε την γη. Στην Εκκλησία της Σμύρνης, το νερό. Στην Εκκλησία της Περγάμου, την φωτιά. Στην Εκκλησία της Θειάτυρας, τον αέρα. Στην Εκκλησία των Σάρδεων το ρευστό Ακάσα, Στην μεν Εκκλησία της Φιλαδέλφειας κατακτούμε τον νου και στην Εκκλησία της Λαοδικίας κατακτούμε το φως. Ετσι, είναι πως γινόμαστε βασιλιάδες και ιερείς της φύσεως σύμφωνα με την Τάξη του Μελχισεδέκ.

Στην μαγνητική περιοχή της ρίζας της μύτης βρίσκεται το άτομο του Πατέρα, στον αδένα της υπόφυσης το άτομο του Υιού και στην επίφυση το άτομο του Αγίου Πνεύματος.

Με την σεξουαλική μαγεία αφυπνίζεται, αναπτύσσεται και ξεδιπλώνεται ολοκληρωτικά, η φωτιά της Κουνταλίνης.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ

Το Μεγάλο Εργο πραγματοποιείται ολοκληρωτικά με το Αρκάνο 13 της Καβάλας. Τα 22 θεμελιώδη κλειδιά του έργου του ήλιου, οδηγούν τον μυημένο μέχρι την αλχημιστική ανάσταση.

Εκείνος που έφθασε την πέμπτη μύηση των μεγάλων μυστηρίων μπορεί, εάν έτσι το θέλει, να απαρνηθεί την άρρητη ευτυχία του Νιρβάνα.

Εκείνοι που απαρνιούνται τον Νιρβάνα από αγάπη προς την Ανθρωπότητα, έχουν δικαίωμα να ζητήσουν το Ελιξίριο της Μακροζωίας.

Με το μίγμα του κόκκινου ελιξιρίου και του λευκού ελιξιρίου προκύπτει το Ελιξίριο της Μακροζωίας. Το θαυμάσιο Ελιξίριο είναι ένα αέριο αμόλυντης λευκότητας. Αυτό το Ελιξίριο είναι κατατεθειμένο στο ζωτικό βάθος του ανθρώπινου οργανισμού.

Εκείνος που έλαβε το Ελιξίριο της Μακροζωίας, πεθαίνει αλλά δεν πεθαίνει. Ο άγγελος του θανάτου δεν σπάζει το ασημένιο κορδόνι εκείνων που ήδη είχαν την ευτυχία να λάβουν το Ελιξίριο της Μακροζωίας.

Κάθε μυημένος που λαμβάνει το Ελιξίριο της Μακροζωίας, πεθαίνει αλλά δεν πεθαίνει. Την τρίτη μέρα σηκώνεται από τον τάφο.

Επωφελούμενοι από το υπερδιάστημα, οι Δάσκαλοι επιτυγχάνουν να διαφεύγουν από τον τάφο, με το σάρκινο σώμα τους. Αυτή είναι η ανάσταση.

Όταν ανασταίνεται ένας Δάσκαλος, το Μεγάλο Έργο συμπληρώνεται. Την τρίτη ημέρα, ο Μέγας Διδάσκαλος Ιησούς πλησίασε με αστρικό σώμα μπροστά από τον άγιο τάφο του. Η εσωτερική παράδοση γνωρίζει ότι ο Διδάσκαλος ήλθε συνοδευόμενος από τις άγιες γυναίκες. Αυτές ήλθαν με αστρικό σώμα. Επίσης συνόδευαν τον Διδάσκαλο οι άγγελοι του θανάτου, οι Κύριοι του Κάρμα, οι Κύριοι της κοσμικής κίνησης, κλπ, κλπ.

Ο μεγάλος Διδάσκαλος κάλεσε το φυσικό του σώμα με μεγάλη φωνή. Εκείνο το σώμα, εμψυχωμένο από τον Λόγο, διείσδυσε εις το εσωτερικό του υπερδιαστήματος, ανορθώθηκε βυθισμένο απόλυτα μέσα στο αστρικό επίπεδο. Ο τάφος έμεινε άδειος και οι επίδεσμοι έπεσαν.

Στο αστρικό επίπεδο, οι άγιες γυναίκες περιποιήθηκαν το σώμα του Ιησού με φάρμακα και αρωματικές αλοιφές.

Υπακούοντας σε ανώτατες διαταγές, το αναστημένο σώμα εισχώρησε στο εσωτερικό της ψυχής του Διδασκάλου από το ανώτερο μέρος του αστρικού κεφαλιού.

Έτσι, (ήταν πως) ο Διδάσκαλος κατείχε το σώμα του μέσα στο αστρικό επίπεδο. Εκείνο το σώμα παρέμεινε σε κατάσταση Χίνας.

Ο Διδάσκαλος πέθανε αλλά δεν πέθανε. Ο τάφος έμεινε άδειος και οι επίδεσμοι έπεσαν. Το μαντήλι που βρισκόταν πάνω στο κεφάλι του δεν ήταν δεμένο με τους επιδέσμους, αλλά τυλιγμένο σε ένα ξεχωριστό μέρος.

Ο Ιησούς απέδειξε την Αλχημιστική ανάσταση όταν παρουσιάστηκε εμπρός στους μαθητές του. Ο άπιστος Θωμάς είπε: «Εάν δεν δω στα χέρια του τα σημάδια των καρφιών, και δεν βάλω το δάκτυλο μου στο σημάδι των καρφιών, και δεν βάλω το χέρι μου στο πλευρό του, δεν θα πιστέψω. Και οκτώ ημέρες αργότερα οι μαθητές πάλι βρίσκονταν μέσα και ο Θωμάς μαζί τους. Ήλθε ο Ιησούς, με κλεισμένες τις πόρτες, και στάθηκε στο μέσον και είπε: Ειρήνη σε σάς (Ειρήνη απεριόριστη). Μετά είπε στον Θωμά: Βάλε το δάκτυλο σου εδώ, και δες τα χέρια μου, και άπλωσε εδώ το χέρι σου και βάλτο στο πλευρό μου και να μην είσαι άπιστος αλλά πιστός. Και αποκρίθηκε ο Θωμάς και του είπε: Κύριε μου και θεέ μου. Του λέει ο Ιησούς: επειδή με είδες, Θωμά, πίστεψες. Μακάριοι αυτοί που δεν είδαν και επίστεψαν». Ιωάννης, κεφ 20 παρ 25-29.

Ο Ιησούς αναστήθηκε εκ νεκρών, ο Ιησούς σηκώθηκε από τον τάφο χρησιμοποιώντας το υπερδιάστημα. Ο Ιησούς διαπέρασε οποιοδήποτε τείχος και διείσδυσε στον περίβολο των μαθητών χρησιμοποιώντας το υπερδιάστημα. Η αστροφυσική θα ανακαλύψει πολύ γρήγορα την ύπαρξη του υπερδιαστήματος. Το υπερδιάστημα μπορεί να αποδειχθεί με την υπεργεωμετρία.

Εκείνοι που έλαβαν το Ελιξίριο της Μακροζωίας, πρέπει να περάσουν στο πάνθεον ή νεκροταφείο, τις τρομερές επικήδειες δοκιμασίες του Αρκάνο 13 της Καβάλας. Οι δοκιμασίες του Αρκάνο 13 είναι πιο τρομακτικές και από τον ίδιο τον θάνατο. Πολύ λίγα είναι τα ανθρώπινα όντα που μπόρεσαν να περάσουν τις δοκιμασίες του Αρκάνο 13 της Καβάλας.

Στις συμβολικές εικόνες του Αβραάμ του Εβραίου, βρίσκονται όλοι οι αλχημιστικοί χειρισμοί που οδηγούν τον γνωστικό σπουδαστή μέχρι την μυητική ανάσταση.

Οι δέκα τρεις αλχημιστικές εικόνες του χρυσαφένιου βιβλίου του Αβραάμ είναι οι ακόλουθες:

1. Ο Ερμής με ένα Κηρύκειο και ο Κρόνος κατεβαίνοντας ανάμεσα σε σύννεφα με ένα ρολόι άμμου πάνω στο κεφάλι. (Αξία του χρόνου και παράταση της ζωής εφόσον δεν βιάζουμε τον νόμο). Ο άγγελος του Κρόνου οπλισμένος με ένα δρέπανο προετοιμάζεται να κόψει τα πόδια του Ερμή. (Ολικός αποχωρισμός της ζωικής εκσπερμάτωσης, σταθεροποίηση του υδράργυρου, δηλαδή, αποθήκευση του σπερματικού υγρού, σύνδεση του αργύρου και του μόλυβδου, αυτό σημαίνει εργασία με το Αρκάνο A.Z.F. για να μετατραπεί ο μόλυβδος της προσωπικότητας στον αγνό χρυσό του Πνεύματος).

2. Βουνό με 7 σπήλαια και 7 φίδια, με χρώματα μαύρο, και κίτρινο. Το ένα φίδι καταβροχθίζει το άλλο με χρυσωμένα φτερά, και το ένα αρπακτικό προετοιμάζεται να φάει το άλλο. (Ανύψωση του ζωικού υδράργυρου, που απονεκρώνεται μέσω της θυσίας. Εξάχνωση της σεξουαλικής ενέργειας). Τα επτά σπήλαια αυτού του συμβόλου είναι τα επτά σώματα του ανθρώπου. Τα επτά φίδια είναι οι επτά βαθμοί της δύναμης της φωτιάς. Η Κουνταλίνη είναι επταπλή στην εσωτερική της συγκρότηση. Είναι επτά φίδια. Δύο ομάδες από τρία με την ύψιστη στέψη της έβδομης γλώσσας φωτιάς, που μας ενώνει με το Ένα, τον Νόμο, τον Πατέρα. Κάθε ένα από αυτά τα επτά φίδια ζει στο ιερό του σπήλαιο. Όταν ο άνθρωπος σηκώσει το πέμπτο φίδι έχει δικαίωμα να ζητήσει το Ελιξίριο της Μακροζωίας. Το πέμπτο φίδι ανήκει στο πέμπτο σπήλαιο του μυστηρίου. Το πέμπτο φίδι ανήκει στο αιτιατό σώμα ή σώμα της θέλησης. Οι φάσεις του Μεγάλου Έργου αντιπροσωπεύονται στην δεύτερη εικόνα του Αβραάμ του Εβραίου, από την κορυφή από γαλάζια κλαδιά με χρυσωμένα φύλλα και λευκά και κόκκινα λουλούδια.

3. Ο κήπος των εσπερίδων, με μία κούφια βελανιδιά (θρόνος), με μία ωραία τριανταφυλλιά και μία βρύση με λευκό νερό που οι τυφλοί αναζητούν άκαρπα. (Αναζωογόνηση του εξαχνωμένου υδράργυρου). Ο κήπος των Εσπερίδων είναι η Εδέμ της Βίβλου. Η Εδέμ είναι το ίδιο το σεξ. Εμείς εξήλθαμε από την Εδέμ από την πόρτα του σεξ. Μόνον μέσω αυτής της πόρτας μπορούμε να εισέλθουμε στην Εδέμ. Ο θρόνος βρίσκεται στο σεξ. Δεν βρίσκεται ο Βασιλεύς στο πρόσωπο. Ο Βασιλεύς βρίσκεται στο σεξ. Το σεξ είναι ο Βασιλεύς των βασιλέων και Κύριος των κυρίων. Η βρύση με το λευκό νερό που οι τυφλοί των διαφόρων σχολών, θρησκειών και τάξεων, αναζητούν ανώφελα χωρίς να την βρίσκουν ποτέ, είναι το σπερματικό υγρό. Η ωραία τριανταφυλλιά είναι τα τσάκρας, τροχοί ή θεές του αστρικού σώματος που περιστρέφονται γεμάτα με λάμψη, σαν αστραφτεροί ήλιοι, όταν αφυπνίζουμε το ιερό φίδι.

4. Ο Βασιλεύς Ηρώδης διατάζει να σφάξουν τα αθώα νήπια. Μερικές μητέρες ικετεύουν, επτά μικρά παιδιά κείτονται νεκρά, οι στρατιώτες χύνουν το αίμα των αθώων (παγκόσμιο πνεύμα των μετάλλων) σε ένα βαρέλι όπου λούζονται ο ήλιος και η σελήνη. Κάθε μυημένος πρέπει να περάσει από τον μυητικό αποκεφαλισμό. Υπάρχουν επτά αποκεφαλισμοί της φωτιάς. Υπάρχουν επίσης τρεις μεγάλοι βασικοί αποκεφαλισμοί που ανήκουν στην Μύηση της Αφροδίτης.

Σε καθένα από τα επτά φίδια της φωτιάς αντιστοιχεί ένας αποκεφαλισμός. Όταν ανορθώνουμε το πρώτο φίδι, που αντιστοιχεί στο φυσικό σώμα, περνάμε από τον πρώτο αποκεφαλισμό. Όταν ανορθώνεται το δεύτερο, που αντιστοιχεί στο αιθερικό σώμα, ο μυημένος περνά από τον δεύτερο. Στο αστρικό σώμα περνάει από τον τρίτο∙ στο νοητικό από τον τέταρτο∙ στο σώμα της θέλησης από τον πέμπτο∙ στο σώμα της συνείδησης από τον έκτο, και στο σώμα του πνεύματος από τον έβδομο. Είναι επτά αποκεφαλισμένα παιδιά. Αυτές οι τελετές είναι τρομερά θεϊκές. Όλες αυτές οι τελετές πραγματοποιούνται στους εσωτερικούς κόσμους.

Κάθε φορά που ένα από τα ιερά φίδια διέρχεται από τον λαιμό πραγματοποιείται η τρομερή τελετή του αποκεφαλισμού. Ο ήλιος και η σελήνη, ο άνδρας και η γυναίκα, λούζονται στο βαρέλι όπου βρίσκεται το αίμα των επτά αποκεφαλισμένων.

Μόνον με την πρακτική της σεξουαλικής μαγείας (Αρκάνο A.Z.F.) επιτυγχάνεται η ανύψωση κάθε ενός από τα επτά φίδια. Μόνον πραγματοποιώντας σεξουαλική μαγεία είναι δυνατόν να περάσουμε από τους επτά φοβερά θεϊκούς αποκεφαλισμούς.

5. Ένα κηρύκειο με δύο φίδια που καταβροχθίζονται. (Διάλυση και πτητικότητα). Υπάρχουν δύο φίδια. Το φίδι του πειρασμού της ηδονικής Εδέμ και το μπρούτζινο φίδι που θεράπευε τους Ισραηλίτες στην έρημο. Το ένα πρέπει να καταβροχθίσει το άλλο αναπόφευκτα. Εάν το θεϊκό καταβροχθιστεί μετατρεπόμαστε σε δαιμόνια. Εάν νικάει το θεϊκό είμαστε σωσμένοι. Το έμβλημά μας είναι ΘΕΛΗΣΗ.

Το κλειδί βρίσκεται στην διάλυση και στην πτητικότητα. Πρέπει να εξαχνώσουμε το σπερματικό υγρό προς τα επάνω, προς την καρδιά. Πρέπει να εγκεφαλοποιήσουμε το σπέρμα. Δεν πρέπει να εκσπερματώνεται το σπέρμα. Πρέπει να γνωρίζουμε να αποσυρόμαστε από την μυστική πράξη χωρίς να διασκορπίζουμε το σπέρμα. Αυτό είναι το Αρκάνο A.Z.F.

6. Ένα θυσιασμένο φίδι. (Πήξη και στερεοποίηση του πτητικού). Οι σπερματικοί ατμοί ανεβαίνουν από τα δύο συμπαθητικά κανάλια που τυλίγονται στον νωτιαίο μυελό. Τότε, φθάνουν στον αποστακτήρα του εγκεφάλου όπου σταθεροποιούνται. Αυτή είναι σεξουαλική μετατροπή.

7. Μια έρημος με τέσσερεις πηγές που σχηματίζουν ποτάμια και τέσσερα φίδια που σέρνονται. (Πολλαπλασιασμός του πόσιμου χρυσού). Ο χρυσός είναι η ιερή φωτιά που πολλαπλασιάζεται αναφλέγοντας τις θεϊκές δυνάμεις. Τα τέσσερα ποτάμια είναι τα τέσσερα στοιχεία: φωτιά, αέρας, νερό και γη. Με αυτά τα τέσσερα στοιχεία πρέπει να εργαστούμε στο Μεγάλο Έργο.

8. Στο εσωτερικό της αψίδας της Αλχημιστικής νίκης βρίσκεται ο Φλαμέλ, σαν προσκυνητής φορώντας ένα πανοφώρι με χρώμα πορτοκαλί, μαύρο και λευκό (χρώματα που συμβολίζουν την σεξουαλική μετατροπή), και γονατισμένος στα πόδια του Αγίου Πέτρου (τη Φιλοσοφική Πέτρα, το σεξ). Η Περρενέλ, η σύζυγος του Φλαμέλ, του αλχημιστή, είναι γονατισμένη μπρος στον Άγιο Πέτρο γιατί αυτή είναι η συντρόφισσα της αλχημείας με την οποία εφαρμόζεται η σεξουαλική μαγεία. Ο Άγιος Πέτρος φαίνεται στο μέσον έτοιμος να δικάζει τον κόσμο. (Ο κόσμος μπορεί να σωθεί μόνον με την πέτρα της χάριτος, το σεξ).

9. Κάτω υπάρχουν δύο δράκοντες, ο ένας από αυτούς πτερωτός. (Το πτητικό και το σταθερό). Ο λευκός δράκοντας και ο μαύρος δράκοντας, ο εσωτερικός Χριστός του κάθε ανθρώπου και το ψυχολογικό Εγώ.

1Ο. Μία γυναίκα και ένας άνδρας. Οι δύο φυσικοί συμφιλιωτές που δουλεύουν στο Μεγάλο Έργο.

11. Τρεις αναστημένοι: σώμα, ψυχή και πνεύμα. (Ανασταίνονται με την δύναμη της λευκής πέτρας). Τώρα καταλαβαίνουμε γιατί ο Πέτρος, που σημαίνει πέτρα, έχει τα κλειδιά του ουρανού. Αυτή η πέτρα είναι το σεξ. Το κλειδί του ουρανού είναι το μεγάλο Αρκάνο. Το μεγάλο Αρκάνο συνίσταται στο να έχεις σεξουαλική σχέση και να αποσύρεσαι χωρίς να διασκορπίζεις το σπέρμα. Αυτή η πρακτική είναι το Αρκάνο A.Z.F. Με αυτό το κλειδί αφυπνίζονται όλες οι δυνάμεις και επιτυγχάνεται το Ελιξίριο της Μακροζωίας. Το σημαντικό είναι να μην διασκορπίζεται το σπέρμα ουδέποτε στην ζωή.

12. Δύο άγγελοι. Ο άγγελος του άνδρα και της γυναίκας. Αμφότεροι συνεργάζονται στο Μεγάλο Έργο για να αφυπνίσουν την Κουνταλίνη και να επιτύχουν την ανάσταση.

13. Έναν άνδρα που δαμάζει έναν λέοντα με το πέλμα. (Ο Λέοντας είναι η φωτιά). Όταν φθάσουμε να κυριαρχούμε την φωτιά ολοκληρωτικά, η ανάσταση πραγματοποιείται γιατί το Μεγάλο Έργο έχει ολοκληρωθεί.

Σε αυτά τα δέκα τρία σύμβολα του Αβραάμ, του Ιουδαίου, ευρίσκεται όλη η επιστήμη που μας οδηγεί μέχρι την ανάσταση των νεκρών. Ο Νικόλας Φλαμέλ απεικόνισε αυτές τις τρεις εικόνες στην προμετωπίδα των πυλών του κοιμητηρίου των Νηπίων στο Παρίσι.

Εκείνος που γνωρίζει να εννοεί, θα κατανοήσει. Ο θάνατος μπορεί να νικηθεί θριαμβευτικά. Η σεξουαλική μαγεία είναι ο δρόμος...

Μπορούμε να διατηρήσουμε το φυσικό σώμα κατά την διάρκεια εκατομμυρίων χρόνων για να εργαζόμαστε για την πάσχουσα Ανθρωπότητα.

Στις δύο πλευρές της πύλης, πάνω στην οποία βρίσκονται οι συμβολικές εικόνες, ο Νικόλας Φλαμέλ έγραψε: «Πολύ ευχαριστεί τον θεό η λιτανεία, εάν γίνεται με ευλάβεια». Αυτό ερμηνεύεται με την αίσθηση του ότι η διαδοχή των χρωμάτων στο Μεγάλο Έργο, δηλαδή, η σεξουαλική μετατροπή είναι ευχάριστη στον θεό, διότι μετατρεπόμαστε σε θεούς, «οι θεοί είναι θεός».

Όλοι οι γνωστικοί μαθητές και μαθήτριες μας μπορούν να αναστηθούν εκ νεκρών και να διατηρήσουν το φυσικό τους σώμα κατά την διάρκεια εκατομμυρίων ετών εάν εξασκούνται με την σεξουαλική μαγεία, δηλαδή, δουλεύοντας με το μεγάλο Αρκάνο.

Στην εποχή μας, ζούνε μεγάλοι Δάσκαλοι, των οποίων τα σώματα χρονολογούνται από πολλά εκατομμύρια χρόνια.

Ο κόμης Σαν Ζερμαίν, που έδρασε κατά την διάρκεια του δεκάτου έκτου, δεκάτου εβδόμου και δεκάτου ογδόου αιώνα, στις αυλές της Ευρώπης, σήμερα ζει με το φυσικό του σώμα.

Ο αινιγματικός και ισχυρός κόμης Καλιόστρο, σήμερα διατηρεί το φυσικό σώμα το οποίο είχε στο Μεσαίωνα. Υπάρχουν εκατομμύρια ανθρώπινα όντα τα οποία σχηματίζουν την θεϊκή Ανθρωπότητα και που διατηρούν τα σώματα τους σε κατάσταση Χίνας. Αυτοί οι αθάνατοι εργάζονται για την πάσχουσα Ανθρωπότητα. Κάποια από αυτά τα θεϊκά ανθρώπινα όντα, έδωσαν το μεγάλο πήδημα, μεταφέροντας το φυσικό τους σώμα σε άλλους πιο προηγμένους πλανήτες.

Εάν εσύ, αγαπητέ αναγνώστη, θα ήθελες να φθάσεις σε αυτά τα ύψη της Μύησης, πραγματοποίησε σεξουαλική μαγεία, και μείνε σταθερός μέσα στο Γνωστικό μας Κίνημα. Μην αφήσεις να βγεις από αυτό το μεγάλο εσωτερικό Κίνημα. Γνώριζε ότι τώρα εμείς οι γνωστικοί είμαστε, οι μοναδικοί που παραδίδουμε στην πάσχουσα Ανθρωπότητα το μεγάλο Αρκάνο.

Υπάρχουν τώρα σπινθηροβόλα πνεύματα διανοητισμού που μάχονται για να βγάλουν τους γνωστικούς σπουδαστές από το μοναδικό μονοπάτι που μπορεί, πραγματικά και με απολύτως πρακτική μορφή, να τους μετατρέψει σε θεούς τρομερά θεϊκούς.

Εάν εσύ, αγαπητέ μαθητή, αποδείξεις την πίστη σου στην Μεγάλη Αιτία, εμείς, οι μεγάλοι Αδελφοί του Ναού, θα σε φέρουμε από το χέρι μέχρι την αλχημιστική ανάσταση.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

Η ΚΟΣΜΙΚΗ ΜΗΤΕΡΑ

Ο θεός δεν έχει καμία μορφή. Ο θεός είναι της ίδιας ουσίας με το απόλυτο αφηρημένο διάστημα.

Ο θεός είναι Εκείνο... Εκείνο... Εκείνο...

Ο θεός έχει δύο απόψεις: Σοφία και Αγάπη. Ο θεός σαν σοφία είναι Πατέρας. Ο θεός σαν Αγάπη είναι Μητέρα.

Ο Χριστός είναι ο Υιός του θεού. Ο Χριστός είναι ένα άτομο, ο Χριστός είναι μία Στρατιά. Ο Χριστός είναι η Στρατιά του Ήχου. Ο Λόγος.

Προτού να χαραχθεί η Αυγή της νέας κοσμικής Ημέρας, ο Πατέρας, η Μητέρα και ο Υιός, ήταν ένα. Εκείνο... Εκείνο... Εκείνο...

Ο Θεός σαν Πατέρας διαμένει στο Μάτι της Σοφίας. Αυτό το Μάτι είναι τοποθετημένο μεταξύ των δύο φρυδιών. Ο θεός σαν Μητέρα διαμένει στον Ναό Καρδιά.

Σοφία και Αγάπη είναι οι δύο ουσιώδεις κολώνες της μεγάλης Λευκής Στοάς.

Μέσα σε κάθε άνθρωπο υπάρχει ένας στρατιώτης της Στρατιάς του Ήχου. Αυτός είναι ο εσώτερος Χριστός του κάθε ανθρώπου που έρχεται στον κόσμο.

Ο επταπλός άνθρωπος είναι μόνον η αμαρτωλή σκιά αυτού του στρατιώτη της Στρατιάς του Ήχου.

Χρειαζόμαστε να ενσαρκώσουμε τον Άνθρωπο Ήλιο, τον εσωτερικό Χριστό. Η θεϊκή Μητέρα μας βοηθάει.

Ζητήστε και θα σας δοθεί, χτυπήσετε και θα σας ανοιχθεί.

Ο θεός σαν Αγάπη είναι η Ίσις, της οποίας κανείς θνητός δεν έχει σηκώσει το πέπλο. Ποιος είναι εκείνος που θα τολμούσε να σηκώσει αυτό το τρομερά θεϊκό πέπλο; Αλίμονο στους βέβηλους και στις βέβηλες που τόλμησαν ακόμη και να αγγίξουν το πέπλο της Ίσιδας.

Όταν ο ευσεβής κάνει τις παρακλήσεις του στην θεϊκή Μητέρα, πρέπει να αποκοιμιέται και να βυθίζεται σε βαθύ εσωτερικό διαλογισμό. Ο αληθινός ευσεβής δεν σηκώνεται από το κρεβάτι του, ούτε τρώει ούτε πίνει, μέχρι να λάβει την απάντηση της θεϊκής Μητέρας.

Η Κοσμική Μητέρα δεν έχει μορφή, αλλά αρέσκεται να παίρνει κάποια μορφή για να απαντήσει στον ικέτη. Μπορεί να απαντήσει σαν Ίσις, Ρέα, Κυβέλη, Τονανζίν, Μαρία, κλπ.

Όταν η θεϊκή Μητέρα δώσει την απάντηση της στον ευσεβή, διαλύει ακαριαία την μορφή της διότι δεν την χρειάζεται.

Η Θεϊκή Μητέρα είναι η δεύτερη άποψη Εκείνου, και ονομάζεται Αγάπη. Η αγάπη είναι μία ουσία που είναι της ιδίας ουσίας με το πολύ βαθύ αφηρημένο διάστημα.

Η θεϊκή Μητέρα δεν είναι μία γυναίκα ούτε βέβαια κάποιο άτομο. Είναι μόνο μία άγνωστη ουσία.

Οποιαδήποτε μορφή που Αυτό παίρνει, διαλύεται μετά. Αυτό είναι Αγάπη.

Ο θεός Μητέρα είναι Αγάπη. Ο θεός Μητέρα μας λατρεύει, μας αγαπά τρομερά. Η θεά Μητέρα του κόσμου ανέρχεται από το μυελικό κανάλι μετατρεπόμενη σε φίδι φωτιάς όταν εργαζόμαστε με το Αρκάνο A.Z.F.

Η θεά Μητέρα του κόσμου είναι η Ντέβι Κουνταλίνη.

Η θεϊκή Μητέρα φέρει στα αγαπημένα της μπράτσα το παιδί της. Ο εσώτερος Χριστός του κάθε ανθρώπου είναι αυτό το παιδί. Η Μητέρα είναι Εκείνο... Εκείνο... Εκείνο... Ίσις... Αγάπη... Μυστήριο...

Ο ευσεβής που θέλει δυνάμεις, πρέπει να τις ζητά από την θεϊκή Μητέρα. Ο αληθινός ευσεβής ταπεινώνεται εμπρός στον θεό Μητέρα.

Εάν ο ευσεβής, αποφασίζει αληθινά να διορθώσει τα σφάλματα του και να πατήσει το μονοπάτι της αγιότητας, μπορεί να ζητά από την θεϊκή Μητέρα την συγγνώμη από το περασμένο Κάρμα του και η θεϊκή Μητέρα το συγχωρεί. Αλλά, εάν ο ευσεβής δεν διορθώνεται, ούτε ακολουθεί το μονοπάτι της αγιότητας, είναι άχρηστο να ζητάει συγγνώμη από την θεϊκή Μητέρα, γιατί αυτή δεν τον συγχωρεί.

Η θεϊκή Μητέρα συγχωρεί τα πραγματικά μετανοημένα παιδιά της. Αυτή γνωρίζει να συγχωρεί τα παιδιά της, γιατί είναι παιδιά της.

Όλο το Κάρμα των κακών πράξεων περασμένων ενσαρκώσεων μπορεί να συγχωρεθεί από την θεϊκή Μητέρα. Όταν η μετάνοια είναι απόλυτη, η τιμωρία είναι περιττή.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Αποπερατώσαμε αυτήν την εργασία. Εδώ έχεις, αγαπητέ αναγνώστη, ένα χρυσό βιβλίο. Αυτό είναι το βιβλίο των μεγάλων μυστηρίων.

Ουδέποτε στην ιστορία των αιώνων, κάποιος Δάσκαλος δεν τόλμησε να παραδώσει δημοσίως τα τρομερά μυστικά που περιέχονται σε αυτό το βιβλίο. Τώρα έχεις, αγαπημένε αδελφέ, ένα βιβλίο με το οποίο θα μπορείς να μετατραπείς σε έναν θεό τρομερά θεϊκό.

Μελέτησε, αγαπητέ αναγνώστη, αυτό το βιβλίο. Βάλε σε πράξη το μεγάλο Αρκάνο. Μην χάνεις χρόνο με θεωρίες. Το όπιο των θεωριών είναι πιο πικρό και από τον θάνατο.

Θυμήσου πολυαγαπημένε μαθητή, ότι εμείς οι μεγάλοι Αδελφοί της μεγάλης Λευκής Στοάς, θέλουμε να σε βοηθήσουμε. Δούλευε με ένταση στο Μεγάλο Έργο.

Μπορείς να αφυπνίσεις την φιδική φωτιά με τα κλειδιά που έχουν δοθεί σε αυτό το βιβλίο. Μπορείς να περιστρέψεις τα τσάκρας με την ιερή φωτιά. Μπορείς να μάθεις να εισέρχεσαι στους εσωτερικούς κόσμους θεληματικά με τους θησαυρούς που σου δωρίσαμε σε αυτό το βιβλίο.

Εδώ έχεις, αγαπητέ αναγνώστη, το Ελιξίριο της Μακροζωίας. Την εκπληκτική θεϊκή επιστήμη που τρομοκρατεί τους βέβηλους.

Σε αυτό το βιβλίο δωρίσαμε τα δεκατρία μυστικά της ανάστασης. Με αυτήν την μυστηριώδη επιστήμη θα έχεις δύναμη για να νικήσεις τον θάνατο.

Εδώ έχεις το κλειδί του μυστήριου 13. Τώρα, πολυαγαπημένε αναγνώστη, όλα εξαρτώνται από σένα. Μπορείς να αναστηθείς εκ νεκρών και να διατηρηθείς ζωντανός κατά την διάρκεια εκατομμυρίων ετών.

Εάν θέλεις να θριαμβεύσεις, να έχεις θεληματική δύναμη, μην αφήσεις να αποκοπείς από τον βασιλικό δρόμο. Να θυμάσαι ότι τώρα υπάρχουν σκοτεινά άτομα με σπινθηροβόλο διανοητισμό που μάχονται ενάντια στο Παγκόσμιο Χριστιανικό Γνωστικό Κίνημα. Να παραμένεις επάγρυπνος και προσεκτικός όπως ο σκοπός σε εποχή πολέμου.

Η μεγαλύτερη επιθυμία μας, αδελφέ της ψυχής μου, είναι να σε εξυπηρετήσουμε, να σε βοηθήσουμε, να σε οδηγήσουμε από το χέρι στον άγνωστο δρόμο, τον στενό και δύσκολο, που οδηγεί στο φως.

Μελέτησε αυτό το βιβλίο. Διαλογίσου, προσευχήσου και δούλεψε με το Μεγάλο Αρκάνο. Το έβλημά μας είναι ΘΕΛΗΣΗ.

Είθε ο Πατέρας σας που βρίσκεται στο κρυφό και η θεϊκή σας Μητέρα Κουνταλίνη να σας ευλογούν.

Δικός σας

Σαμαέλ Αούν Βεόρ